Auhinnatud Intelino Nutirong J-1 haarab õpilased mängulisse õppesse ning sütitab lastes inseneripisiku
See on lihtne, lõbus, õpetlik ja lihtsalt kasutatav
Samas kõrgetasemeline ja intelligentne haridusele suunatud robot, millel töötamiseks kasutatakse arenenud tehnoloogiat ja uuenduslikke disainifunktsioone
Nutirong julgustab kasutama loovat mõtlemist, arendab programmeerimisoskusi ja viib õpilased mängulisel teel MATIK õppesse
Nooremad lapsed saavad kasutada nutirongi juhtimiseks ekraanivaba programmeerimist, rong on progetav aktiivklotside abil ning kasutada on võimalik lihtsamat mobiilirakendust
Kooliõpilased saavad kasutusele võtta Scratch põhise või Python programmeerimiskeele, et muuta sõit automaatseks, vältida kokkupõrkeid, optimeerida marsruuti ja palju muud
Ekraanivabaks kasutamiseks on rongil kaasal värvilised klotsid, mida on võimalik asetada raudteele
Rong loeb liikudes erinevaid värvikoode ja reageerib vastavalt koodile
Lapsed saavad programmeerida rongi sõitma kiiremini või aeglasemalt, valida haruteel kas rong sõidab otse, keerab või kasutab vabarežiimi, vahetab sõidusuunda, peatub, haagib lahti vaguni ja palju muud
Rongil on 16 erinevat koodi, millele reageerib ta koheselt karbist välja võttes
Koode on võimalik muuta nutiseadmes
Juhtimisvalikuid on võimalik laiendada Intelino rakenduses (iOS ja Android)
Lapsed saavad arendada oma sõiduoskuseid nii automaatse kui manuaalse sõidu programmis
Suurim kiirus on 100cm/sek
Rakenduses on võimalik luua värvidel põhinevad käsud ja need juhtmevabalt rongi laadida
Intelino rakendus pakub erinevaid mängulisi väljakutseid, mida on võimalik kasutusele võtta J-1 rongiga
Kui lapsed on juba rongiraja ja selle tegevusega tuttavad, on nad valmis kasutama edasijõudnutele mõeldud programmi ja programmeerima rongi kasutades Scratch 3.0
Scratchi laiendus võimaldab täielikku kontrolli rongi liikumisteekonnal
Navigatsioon, andurid, valgus ja kõik muu on võimalik kasutusele võtta blokipõhise programmeerimisega
See võimaldab samaaegselt programmeerida kahte Nutirongi