Kasuta head võimalust - maksa kolmes osas 0% intress ja 0 € lepingutasu!

Korduvad küsimused ja vastused

TOODETE TELLIMINE JA TAGASTAMINE

K: Kas mööbel on Eestis toodetud?

V: ON24 Sisustuskaubamajas on nii kodumaist toodangut kui ka mööblit näiteks Saksamaalt, Taanist, Soomest, Prantsusmaalt. Vaata Eestis toodetud mööblivalikut

K: Kas tellitud mööbel saabub detailidena?

V: Jah, mööbel saabub üldjuhul detailidena. Seda põhjusel, et kokkupandud mööblil on suurem oht transpordis kannatada saada kui korralikult pakitud detailidel. Juhul, kui toode saabub siiski kokkupandult, on vastav märge ka toodet tutvustavas tekstis.

K: Kas tellitud toote saab tagastada?

V: Jah. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi või ei meeldi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja Te saate kogu raha tagasi (ka transpordikulu). Loe täpsemalt tagastamise tingimuste kohta

K: Kas mööblit saab kuskil näha?

V: Füüsilist poodi mööbli nägemiseks ja katsumiseks meil ei ole, aga soovitame kasutada 14-päevast tutvumisaega, mille jooksul saate kodus rahulikult toodet vaadata ja proovida. Kui toode ei vasta teie ootustele, saate selle tasuta tagastada. Lisaks saate pehme mööbli tellimisel küsida ON24 klienditeenindusest kanga- või nahanäidiseid info@on24.ee või telefonil 435 4370. Kanganäidised saadetakse teile postiga koju.

MAKSMINE

K: Kuidas ostu eest tasuda saab?

V: Kui teete tellimuse, siis on Teil võimalus tasuda arve pangaülekandega, krediitkaardiga või taotleda järelmaksu Teile sobivaks perioodiks.

K: Kas tellimuse eest saab tasuda ka mitmes osas?

V: Jah. Teil on võimalus tellimuse eest tasuda kiirelt ja mugavalt kolmes võrdses osas kolme kuu jooksul ilma lisatasudeta (valides makseviisiks ESTO 3) või taotleda järelmaksu pikemaks perioodiks. Sobiva makseviisi saate valida tellimuse vormistamisel. Loe täpsemalt järelmaksu võimaluste kohta

K: Kui suur peaks olema palk, et järelmaksu taotleda?

V: Palga suurus ei ole määrava tähtsusega. Järelmaksu saame pakkuda, kui krediidi summa ühes kuus ei ületa 40% ühe kuu keskmisest palgast. Iga toote juures saab mugavalt järelmaksu kalkulaatori abil arvutada kuumakse summa. Loe täpsemalt järelmaksuvõimaluste kohta

K: Kuidas saan kasutada ON24 kinkekaarti?

V: Kui olete saanud kingituseks ON24 kinkekaardi ja soovite sellega tellimuse eest tasuda, siis tellimuse vormistamisel kirjutage kinkekaardi kood lahtrisse „Tellimuse kommentaar / Kinkekaardi kood“ ja maksmisel valige makseviisiks „Ettemaksuarve“. Meie klienditeenindus võtab seejärel tellimuse summast kinkekaardi väärtuse maha ja saadab Teile tasumiseks õige summaga arve.

K: Kas pakute ka e-arvega maksmise võimalust?

V: Jah. E-arvega tasumiseks vormistage tellimus. Kirjutage e-arve soov tellimuse kommentaaride lahtrisse. Tellimuse vormistamisel saate eraldi märkida maksja ja saaja andmed. Maksevõimalusena valige ettemaksu arve. Peale seda saadame arve e-arvete keskkonda.

KAUBA KOHALETOIMETAMINE

K: Kas tellitud kaup tuuakse tuppa?

V: Jah, tellitud kauba puhul saate tarneviiside valikust valida kauba tuppa toomise. Loe täpsemalt erinevate tarnevõimaluste kohta

K: Kas kaup tuuakse ka viiendale korrusele?

V: Jah, sõltumata korrusest tuuakse kaup Teie ukseni. Soovi korral tõstetakse tooted Teie poolt näidatud tuppa ja selle eest lisatasu maksma ei pea.

K: Kas kohaletoimetus kehtib ka saartele?

V: Jah. Toimetame kauba kliendini kõikjal Eestis ning loomulikult ka saartele.

K: Kui pikk on toote tarneaeg?

V: Toodetel on erinev tarneaeg. Iga toote tarneaeg on märgitud toote lehele. Tellimuse kinnitamisel anname teile e-mailiga teada kauba saabumise aja meie logistikakeskusesse. Kui tarne kuupäevas toimub muudatusi, siis anname sellest teile kohe teada. Loe täpsemalt tarneaja kohta

PÜSIKLIENDIKS REGISTREERUMINE JA ON24 RAHA

K: Mis maksab kliendiks registreerimine?

V: Kliendiks registreerumine on Teile tasuta. Selle eest kanname raha hoopis meie Teile. Kui registreerite ennast kliendiks, siis kanname Teie kliendikontole 20 € ja seda saate kohe esimese tellimuse puhul kaupade eest maksmisel kasutada. ON24 rahaga saad soodsamalt osta tavahinnaga tooteid.Loe täpsemalt ON24 raha kasutamise kohta

K: Kas kliendikontoga kaasneb kohustus midagi osta?

V: Ei. Ostu võite sooritada täpselt endale sobival ajal (ka alles poole aasta pärast). Aga kliendiks registreerumise hetkest alates hakkab iga kahe nädala tagant teie kliendikontole laekuma 1€ ON24 raha. Sedasi koguneb sinna aja jooksul suurem summa. ON24 raha kasutades saate osta tavahinnaga tooteid soodsamalt ja osaleda loosikampaaniates. Samuti pakume registreeritud klientidele muid soodustusi ning eripakkumisi. Loe täpsemalt ON24 raha kasutamise kohta

K: Kuidas saan kasutada ON24 raha?

V: Kliendikontole kogutud raha saate kasutada tavahinnaga toodetelt soodustuse saamiseks. Soodustus on märgitud iga toote juurde, kui teie kontol on piisavalt ON24 raha, siis soodustus arvestatakse ostukorvis maha automaatselt. Loe täpsemalt ON24 raha kasutamise kohta